Procesverandering bij banken
Ver-ander is sterk in advies, coaching en implementatie van verandertrajecten
De financiële sector bevindt zich al geruime tijd in zwaar weer. Als gevolg daarvan vindt er veel procesverandering bij banken plaats. Dit, om efficiënter te kunnen werken, maar vooral om het vertrouwen van de consument en het bedrijfsleven terug te winnen. Adviesbureau Ver-ander inventariseert uw bedrijfsprocessen, elimineert overbodige handelingen (verspilling) en helpt u om de focus te leggen op het creëren van meerwaarde voor uw klant. Het optimaliseren van dit gehele proces noemen we het ‘Lean’ inrichten van organisaties en zorgt ervoor dat uw organisatie zo efficiënt en effectief mogelijk opereert.
Ervaring met procesverandering bij banken
Ver-ander heeft een brede ervaring met de financiële sector in het algemeen en de bancaire wereld in het bijzonder. Zo mochten wij eerder werken voor klanten als ABN Amro, ING, F. van Lanschot Bankiers, ASR en Nationale Nederlanden. Door de toepassing van de methoden Lean en Prince 2 hebben we velerlei verbeteringen bewerkstelligd, te denken valt aan: betere communicatie tussen diverse afdelingen, de migratie van ICT systemen bij een fusering en de herinrichting van het aanname- en screeningsproces van externen. Hier leest u meer over onze cases.
Customer excellence met de juiste methode
Het doorvoeren van verbeteringen is een continu proces, waarbij het creëren van draagvlak bij alle betrokkenen een absolute voorwaarde is. Daarom gaat Ver-ander altijd uit van een positief vertrekpunt, worden de eigen kennis en creativiteit van de medewerker gemobiliseerd en wordt er uitgegaan van de kracht van voorbeelden uit de eigen organisatie. Hierdoor wordt niet alleen de noodzaak van verandering gezien, medewerkers worden ook gemotiveerd om de customer excellence te verbeteren. Bent u op zoek naar een betrouwbare partner in procesveranderingen binnen uw organisatie? Bel dan met 06 – 250 207 81 of mail naar info@ver-ander.nl.
Interessant? Deel deze pagina